sobota, 25 maja 2013

_93_

polenta na budyniu czekoladowym z truskawkami.


Mmm, lepsza od tej zwykłej. Pyszna jest. A wczoraj mama przyjeżdżając z pracy, oznajmiła mi, że coś mi kupiła. Pomyślałam 'jogurty, banany, jabłka', bo się kończą? A tu nie trafiłam. Truskawki! Całę kilo *_* Za pół tylko 2,30zł. A są słodziutkie, bardzo. Przepraszam za moją wczorajszą nieobecność, ale nie zdążyłam zjeść śniadania w domu. Oh, zapomniałabym. Muszę iść teraz do sklepu, potem muszę posprzątać, żeby moja mimi była zadowolona, a następnie wejdę do Was, a później udzielę korepetycji z chemii. Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Truskawki! ♥
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze polenty na budyniu jak i manny :) Chociaż mam zamiar spróbować w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na budyniu?:D ej nie wpadłabym na to, ona zawsze sama z siebie robi się taka gęsta

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziel się tymi truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. truskawki, mi mam dziś kupi ;p pyszna polenta ,czekoladowa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Polenta z budyniem? Zdecydowanie muszę wypróbować :)
    I te truskaaaawy<3

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować polenty na budyniu! Twoja prezentuje się pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowity dzień ; ) Truskaweeeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Omomom jakie pyszne:))))))))))

    OdpowiedzUsuń