wtorek, 12 lutego 2013

_1_


białkowy omlet z jogurtem, mandarynką i bananem.



białkowy omlet owsiany z mandarynką, bananem i jogurtem.

no to zaczynam i ja. tak jak Wy wszyscy kiedyś, teraz ja. mam nadzieję, że mój blog, będzie choć trochę taki jak Wasze. zdjęcie będą takie, a nie inne, ponieważ nie posiadam jakiegoś wystrzałowego aparatu. służy mi narazie aparat w telefonie, który jest całkiem znośny. posiadam też cyfrówkę, lecz od kilku dobrych miesięcy nie potrafię się zebrać na to, żeby kupić do niego baterię. tak wiem, leń ze mnie :) tak samo jak Wy uwielbiam magię śniadań i w końcu robię coś w tym kierunku i zakładam tego oto bloga. będzie to też moja metoda na 'zdrowie'. pewnie zaczynacie się domyślać o co chodzi, więc nie będę o tym się za bardzo rozpisywać. także no.. mam nadzieję, że wygląd bloga nie przeraża aż tak. myślę, że jest w miarę czytelny. dobrze, że narazie chociaż w tym się połapałam, ale nadrobię, obiecuję. :D

a Ty? Ty siedź cicho i się nie odzywaj.

5 komentarzy: